Παρασκευή 24 Αυγούστου 2007

Η καλοσύνη των ξένων - Πέτρος Τατσόπουλος



Δε ξέρω γιατί το αγόρασα.
Ίσως το υπομειδίαμα του συγγραφέα
Ίσως η υπόσχεση για χιουμοριστική προσέγγιση στο οπισθόφυλλο
Τις πρώτες 60 σελίδες έψαχνα για κάποια συγκεκριμένη πλοκή... δυσκολεύτηκα λίγο... μου θύμιζε λίγο και κάποια παλιά γραπτά μου που δε τα έχω σε καμία εκτίμηση...
Σιγά σιγά με κέρδισε το απλό στύλ και ο αυτοσαρκασμός...
Πάντα στεναχωριέμαι με ιστορίες με ορφανά παιδάκια, ιδρύματα και υιοθεσίες...Ο συ γραφέας κατάφερε να μη τον λοιπηθώ...Μαγκιά του...
Λόγω της ηλικίας (42) και της οικογενειακής μου κατάστασης (μόνος χωρίς άμεσες προοπτικές αποκατάστασης) μου έβαλε κάποιες ιδέες άμποτε βρω σύντροφο που να θέλει παιδιά (και να τη θέλω και εγώ... δύσκολο έχω γεροπαραξενέψει...), αλλά το ξεπερνώ σιγά σιγά..

10 σχόλια:

σορολόπ είπε...

..το απλό στυλ και ο αυτοσαρκασμός.. είναι τα μόνα πράγματα που αντέχω πλέον, αλλά - ω τι ευτυχής σύμπτωση - και τα μόνα που μ'αρέσουν :))

...στα υπόψιν το βιβλίο..

koulpa είπε...

σορολοπ
Καλώς ορίσατε κι εδώ:)
Δε θέλω να σας πάρω στο λεμμό μου.. έχω αντιληφθεί ότι σε μερικά συμπλέουμε.. αν δε σας ενοχλεί η έλλιψη κεντρικής υπόθεσης (εγώ συνήθως διαβάζω τα πάντα..) σας το συνιστώ:)
Την καληνύχτα μου:):)

Ανώνυμος είπε...

Κι εγο νομμυζα ώτι ημαι ο μωνως
γεροπαράξενος στην ηλικία σου (sorry, δεν ξέρω πώς γράφονται αυτές οι τέσσερις λέξεις) δο μαισαααα. Α, κυ εγο τα πάντα δυαβάζο, αι, φεναιτε άλοσται..
Γιαχα ρα :)

ολα θα πανε καλα... είπε...

Aπ' όλα τα βιβλία που ανέφερες έχω διαβάσει,νομίζω το καλοκαίρι,του Τατσόπουλου.Μου άρεσε που έχει αστείες πλευρές το θέμα,κατά τη γνώμη μου το διαπραγματεύεται πολύ καλά και είναι σίγουρα ένα δύσκολο θέμα...Πράγματι δεν προκαλεί τον οίκτο,κάτι που είναι δύσκολο όταν καταπιάνεται κανείς με το θέμα της δικής του υιοθεσίας.
Δε μου αρέσει το εύκολο συναίσθημα.Ωστόσο,υπάρχουν μέσα στο βιβλίο σημεία που είναι καλυμμένο,παρ όλα αυτά,έντονο.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Και κάτι άλλο:με συγκίνησε τρομερά ο τίτλος και ήταν,εν πολλοίς,η αιτία για να αγοράσω το βιβλίο.Οι ξένοι,προφανώς και κάποτε,εκδηλώνουν περισσότερη καλοσύνη απ ό,τι οι οικείοι.Μιλώ γενικά.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Και πάλι κάτι άλλο:είπες πως είσαι μόνος σου.Πώς θα περάσεις αυτή την Πρωτοχρονιά;Αν θέλεις,μου λες.

Ανώνυμος είπε...

...πολύ καλό... απλά....

koulpa είπε...

xaxa riva athena
δεν υπάρχεις (πια;) λέμε.. :):)
καταλαβαίνω.. η υπερβολή είναι μέσον έφρασης..:):)
μια και το είδα τώρα.. απαντώ.. έστω και στο βρόντο.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

koulpa είπε...

χαχαχα ολα θα πανε καλά μου
τώρα ξανα μπήκα εδώ.. ένα χρόνο μετά λοιπόν και πάλι επίκαιρο το ερώτημά σου.. :):)
θα χαζεύω τιβι.. στο νετ.. θα διαβάζω.. όπως κάθε χρόνο.. μιά χαρά :):)
την καλησπέρα μου :):)

koulpa είπε...

χαχαχα ΚΑΣΤΑΛΙΑ μου
ήλθα κατά λάθος μετά από 2 χρόνια εδώ στα σχόλια.. γιατί θυμόμουν ότι είχε μόνο 2.. :):)
καλησπέρα κι από εδώ :):)